13/3/07




Dimarts, 13 de març de 2007
PICASSO
A l’escola hi ha unes quantes mestres que dibuixen molt bé. L’art de saber dibuixar sempre m’ha meravellat i envejat molt. Jo no sé dibuixar gens ni mica.

L’Educació Plàstica, a l’escola, sempre s’ha treballat molt i ensenyem als nens a dibuixar i a pintar.
Avui però el que millor puc fer és mostrar-vos que bé dibuixen els nens i les nenes de la Classe dels Lleons (P5), jo m’he quedat meravellada... jutgeu vosaltres mateixos... gairebé no es pot distingir l’original de Picasso amb els que han fet els nostres artistes, oi?

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Realment és impressionat que bé que dibuixen!!!Són tots uns petits artistes!!!

Anònim ha dit...

Felicito a tots els LLeons. Que bé dibuixen!! M´han agradat molt els dibuixos.

Anònim ha dit...

Això està molt bé. Jo també soc molt dolenta amb la plàstica. Si dibuixo un gos, a sota he d'escriure "gos", sinó malament !!!
Les meves filles dibuixen molt millor.

Anònim ha dit...

la Raquel enseguida m'ha dit de qui era cada dibuix, estàn força bé, no?laia

Anònim ha dit...

Hola!! sóc l'Eva de 6è.he vist que eren de p5 i enseguida li he ensenyat alSergi.M'ha dit:"aquest es el meu!!!"molt contentjaja la veritat es que dibuixen molt be!!! adeu!

Anònim ha dit...

l'altre dia la "senyo" monserrat ens deia perque picasso feia una ratlla la titulava i alló li pagaven 3000€ i deien que era art i nosaltres fen el mateix i ens diuen bojos

jo a casa estic fent quadres i tothom diu que son molt macos pero a mi m'agrada dibuixar i pintar pero sobretot passar-m'ho bé no aquell que s'avorreixen i ho fan per diners

yasmine adeu vaig a pintar