22/12/06

Divendres, 22 de desembre 2006
FINAL FELIÇ
Ja hem acabat el trimestre definitivament. El Tió ha estat esplèndid i els regalets de l’amic invisible també. Els àlbums genials, les felicitacions de Nadal boniques i el DVD dels petits... immillorable.
En quant als informes... hi ha de tot... esperem que els Reis Mags no tinguin en compte segons quina nota, el proper trimestre anirà millor si, tots aquests nois i aquestes noies, hi posen tot el seu esforç.
Moltes gràcies per les vostres felicitacions i el vostre suport, entre tots FEM escola.
La cantada de Nadales a la residència ha anat molt bé. Els avis estaven molt contents, i els nens no cal dir-ho.
El millor de tot ha estat quan ja portàvem un parell o tres de nadales, entremig dels aplaudiments, se m’acosta una nena i em diu:
- Senyoreta, els avis d’allà darrera estan dormint
No sabia si posar-me a riure, a plorar, seguir cantant o plegar veles.
He optat per somriure i dir-li a la nena:
- Tranquil·la, no dormen, tenen els ulls tancats per sentir-nos millor
La nena m’ha respost:
- Ufff, que bé, em pensava que no els hi agradaven les cançons.
Hem seguit cantant, per delit de la majoria, i acaronant el son dels altres.
Com a mestra de música m’agrada pensar que els meus alumnes, amb les seves veus angelicals, ens transporten al país del somnis per gaudir, no pas per dormir.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

El DVD és genial, amb el Pol li encanta veure'l, així que ja l'hem vist unes 20 vegades!!!La veritat és que és un regal maquíssims pels pares, que el tindrem sempre de record del pas del nostres fills per la classe dels Cargols!!Bon Nadal a tothom!!

Anònim ha dit...

APA!! QUINA FEINADA HEU ARRIBAT A FER, US FELICITO DE DEBO PER TOT AQUEST ESFORÇ I PER LA IL•LUSIÓ QUE HI HEU POSAT. HA VALGUT LA PENA, HEU TRIOMFAT.
QUE TINGUEU UNES BONES I MERESCUDISSIMES VACANCES. ENS VEUREM A LA CAVALCADA DE REIS.
BON NADAL!!