20/12/06

Dijous, 21 de desembre de 2006
DARRER DIA DEL TRIMESTRE
Ja tenim la Mare de Déu, Sant Josep, l’angelet i una bona colla de pastors a punt per la cavalcada.
Avui hem fet el sorteig entre els que s’havien apuntat de P5.
El resultat de l’atzar ens ha donat una Mare de Déu que fa bastant més bulto que el Sant Josep però ... per què no? al cap i a la fi estaran tots ben bufons.
Demà a la Residència d’avis haurem de fer doblete, hi ha massa avis que volen sentir i veure els nens cantar i ja han començat a protestar que la sala és petita i que no ho veuran bé, llavors hem decidit fer dues actuacions, la jornada promet.
Al migdia tindrem el dinar especial de Nadal per tots els nens i les nenes que es quedin a dinar, amb entremesos, escudella de galets, pollastre farcit, neules i torrons, fins i tot farem un brindis pel Nou Any que aviat començarem i que esperem arribi ple de moltes il·lusions i moltes ganes de fer coses, aprendre i gaudir de tot plegat, tal i com diu el poeta: la felicitat no està en aconseguir tot allò que vols sinó en valorar el molt que ja tens.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi me hubiera gustado verlos cantar,sobre todo por tiene que ser muy emotivo.Nosotras cada verano vamos a una residencia de unos amigos nuestros, que les preparan una fiesta para los abuelitos y sus familias, yo lloro cada año, porque es muy tierno ver que todos los hijos al menos ese dia se vuelcan con sus padres, algunos con la capacidad bastante perdida, pero los ves alli, apoyandolos, abrazandolos. Al menos ese dia unen a las familias en el entorno que ahora viven sus padres, abuelos etc.Ellos estan encantados, seguro.Pero yo me siento orgullosa de los hijos que van y estan alli,porque no nos engañemos que cada vez somos mas responsables en el trabajo, intentando siempre dar lo maximo posible y luego nos olvidamos de la familia, y eso jamas jamas debemos olvidarlo. El martes fui a ver a mi padre que canta en una Coral y actuaban en el Auditori, era increible como estaba de lleno, pero os lo comento porque lo que mas le hizo sentir a mi padre esa tarde, fue el orgullo de ver a sus hijos sentados mirandolo, la hora era las 4, pero ambos dejamos nuestros trabajos para estar con el en ese momento, y eso es lo que al el le llena la vida y a nosostros por supuesto. Es Navidad y son fechas para estar en Familia, pero debemos intentar conservar este espiritu todo el año, porque ellos nos necesitan, nosotros a ellos y a su vez, enseñamos a nuestros hijos el amor y el respeto a nuestros mayores.
Y estoy deseando que llegue el dia de la Cabalgata, porque desde aqui a todos los padres que han apuntado a los suyos, os dire lo que dijo mi hija el año pasado cuando estaba subida en la carroza, "Mami, avui es el dia mes feliz de la meva vida" , jamas se nos olvidara, verdad Montserrat?.
Bonas Festes...

Anònim ha dit...

MONTSERRAT US FELICITO PER LA FEINA QUE HEU FET. EL DVD ES FANTASTIC, ESTAN PER MENJAR-SE’LS. HEU TINGUT UNA MOLT BRILLANT IDEA. PODREM VEURE LA FUNCIO (COM DIU L`ARNAU) TANTES VEGADES COM VULGUEM I A DEMES DES DEL SOFÀ, TOT UN LUXE.
UN ABRAÇADA I MOLT BONES FESTES A TOTA LA FAMILIA DE LA ESCOLA DEL CARME QUE JA ES LA NOSTRA TAMBÉ.
LOURDES BORRAS.

Anònim ha dit...

Hola senyoreta montserrat quin morro que els de menjadir hagin menjat escudella de galets, neules, torrons... Quin morro si ho agues sapigut m'agues quedat a dinar!!!jejeje!!!
Es broma eeeeee
Bon Nadal i Feliç any nou!!!
Gisela Vericat