15/7/09

Dijous, 16 de juliol de 2009
MARE DE DÉU DEL CARME
Avui és la Mare de Déu del Carme, patrona de l’escola.
Quan la meva àvia va fundar l’escola, sobre l’any 1927, era costum posar noms de sants als col·legis i li va posar el nom d’aquesta Mare de Déu per que ella n’era devota.
Anys enrere era festa gran. Anaven a berenar a fora, d’excursió. Feien obres de teatre que s’havien preparat i li feien un bonic regal a Doña Elena, entre tots els alumnes.
A casa dels meus pares encara hi ha algun d’aquells regals.
La llàstima és que caigui al mes de juliol per què si fos durant el curs faríem una gran festa.
Cada any, per aquestes dates, penso que s’hauria de buscar un dia que fos la nostra festa de l’escola, però no ens acabem de decidir en quin dia fer-ho.
L’any passat vaig pensar en què podria ser el dia de Sant Jordi. És un bonic dia i vam fer una bonica festa.
S’accepten propostes.
FELICITATS A LA NOSTRA ESCOLA!!!

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats a l'escola.

Anònim ha dit...

FELICITAT A L'ESCOLA QUE TINGUEU UN BON DIA TOTS
PODEM CELEBRAR-LO SEMPRE

Olga ha dit...

MOLTES FELICITATS!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!!!
El día de Sant Jordi estaría molt bé per conmemorar, pero ja que el día del Carme no es pot fer.. si algú de casa teva s'enrecordés quin día exacte va començar l'escola també estaría bé...
Bon día a tothom!!
Merche

Noemi Massague ha dit...

FELICITATS !!!

Berenguer ha dit...

Moltes felicitats!

Jo proposo Santa Cecília, Patrona de la Música, el 22 de novembre.

Silvia M. ha dit...

Quina bona idea ha tingut Merche el dia de la inaguracio de l'escola, jo voto per que dia.
Moltes Felicitats a la "NOSTRA" "ESCOLA DEL CARME"
Encara que no vaig ara per l'escola segueixo lleguin cada dia el blog. Ens faras unes notes un dia de quan comencin el cole, han de portar els llibres, els hem de marcar ja, quan toca xandal... O al menys ens posaras els calendaris abans?
Bon estiu a tothom.

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS a l'escola i a les Carmes i Carmetes.
Trobo que el dia de Sant Jordi es una bona alternativa per celebrar la festa de l'escola.
Lourdes

Anònim ha dit...

Moltes felicitats a totes les Carme, i a l'escola. Referent al dia especial crec que qualsevol dia es bo per cel-lebrar alguna cosa, crec que si ens posem a pensar en totes les coses bones que ens passan cada dia son motiu de cel-lebració pero com no podem estar tots els dies de festa, opino igual que dues de les meves companyes que el dia que es va inagurà l'escola es un dia molt especial, per el que seria un dia genial, i si no recordeu pas quin dia exacta va ser, podeu pensar en alguna cosa especial que hagi estat important per l'escola que segur hi ha moltes com per exemple el dia en que vas iniciar el blog i donar-li com a premi aquest regal.
Francesca

Jordi Martinez ha dit...

Jo també penso que el dia de SANT JORDI seria una data molt encertada.

Anònim ha dit...

Un bon dia de celebració seria el de Ntra.Sra. de Montserrat, patrona de Catalunya, el 27 d'abril.

Montse

Anònim ha dit...

encare que mayka es el nom ¨artistic¨ el meu nom es carme, per aixo no em felicita nigu el dia del meu sant, ja que carma nomes m,ho deia la meva mare quan em portava malament, crec que podriem celebrar el dia de la escola el matix dia que van comenÇar les clases a l,escola!