28/2/07

Dimecres, 28 de febrer de 2007
SIGNAR
Ja sabeu que tots els controls que fan els nens i les nenes van a casa per què els signeu. És una manera de que vosaltres seguiu de ben a prop l’aprenentatge.
Han fet baixar l’Helena al meu despatx per que comprovés que la firma que hi havia al control era autèntica (això passa sovint).
La veritat és que la signatura estava molt ben feta però davant el dubte li he preguntat:
- aquesta firma l’ha fet el papa???
- ell la fa igual... m’ha dit la petita de 7 anys
- No t’he preguntat si ell la fa igual. Vull saber si l’ha feta ell.
Ha posat mala cara i ha assentit amb el cap, evidentment he pensat que no era del tot sincera.
He agafat el telèfon i li he dit:
- o em dius tu qui ha fet la firma o li pregunto al papa?
De mala gana ha contestat:
-la he fet jo... però ell la fa igual!!!

Per poc no em diu que l’he de felicitar, ja que sabia imitar correctament la firma del seu pare... gairebé m’he quedat sense forces de fer-li la reflexió.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Penseu que sempre mirem el control,pero no ho signes, perque ho te que veure el papi!, i despres cap dels dos ho ha fet.Una vegada ens va passar a nosaltres i per aixo ho comento.
Un peto, et segueixo cada dia, soc adict-blogger...

Karmela ha dit...

La veritat és què em sorpren bastant que un nen de set anys ja tingui aquestes idees... lo que nos espera!!!!