15/2/07



Dijous, 15 de febrer de 2007
DIJOUS GRAS
En el fons ja tinc ganes de que acabi la setmana, tot i que ha passat molt i molt ràpid amb tanta activitat que hem tingut.
Ja us vaig dir que, de totes les festes que fem a l’escola, aquesta és la que menys m’agrada però he de reconèixer que els nens s’ho han passat molt bé.
Ha estat molt divertit trencar la rutina diària, fer controls i mirar els deures a bruixes, fades, cow boys, esquelets... i tota mena de personatges que no us podeu ni imaginar.
Hem dinat amb princeses, jugat a futbol amb mags, llegit amb pallassos i renyat a reines, mexicans, bruixots i un munt de gent estranya...
Hem menjat una bona truita per esmorzar i una dolça xocolatada amb galetes per berenar...
Els més petits obren els ulls amb admiració davant la disbauxa i els més grans no acaben d’entendre com els deixo estar a la classe amb barrets i pintats... tranquils... la Quaresma ho tornarà tot al seu lloc, però de moment encara ens queda demà la Rua on un munt de mags ompliran el carrer Vallespir.

Per cert, si no em veieu demà, és que al final he decidit disfressar-me i vaig d’incognit.