11/4/12


Dimecres, 11 d'abril de 2012
DIBUIX AL NATURAL I ANIVERSARI FELIÇ
Volia parlar amb un nen de tercer i he anat a la classe.

He obert la porta però he vist que estaven treballant molt bé, concentrats i en silenci i no he volgut destorbar.
Quan he tancat de nou la porta he pensat que acabava de veure una poma sobre la taula.
A mig passadís he pensat: una poma??? A la tarda???
Intrigada he obert la porta de nou i quan he mirat bé he vist una poma a cada taula.
- Què feu?
- Dibuixem del natural!!!
- Ohhh que interessant!!! Com us queda??? Ohhh i amb carbonet!!!

L’experiència bé valia un post i unes fotos.
 














Més tard una petita ha vingut a oferir-me galetes ja que era el seu aniversari.
- Srta, pots agafar una o dues galetes. (Sempre deixen molt clar la quantitat)
- Ummm que bones! Jo les agafaré de xocolata. Quants anys fas?
- Sis!!! M’ha respost amb un ampli somriure i fent malabars amb els dits per mostrar-m’ho i que no caigués la caixa per terra.
- Caram!!! Gairebé m’atrapes

Somriure amb complicitat

- De què rius, Olga?
- És que mai t'atraparé!!!
- Ah no???
- No, perquè jo en faré més però tu també!!!

El somriure burleta del profe que ens escoltava tot corregint ha fet que dónes per acabada la conversa que no prometia en que jo sortís ben parada.

Ha marxat rient, contenta i feliç i dient a l’Alexandra que l’acompanyava: on anem ara?

Les seves rialles s’han barrejat amb el nostre comentari: Què boniques són!!!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Em sembla que no ens atraparan, no...

Anònim ha dit...

L'experiencia de pintar amb carbonet a triunfat, la veritat és que no se perqué és una técnica que acostuma a agradar força.
Els encanta poder repartir galetes o qualsevol altra cosa el dia del seu aniversari, el protagonisme encara que sigui per una estona és una cosa fa sentir molt bé. Ah per cert la resposta de la petita molt bona, sembla mentida com moltes vegades les seves respostes són ràpides i encertades, sincerament a mi son moltes les vegades que em sorprenen.
Francesca

Anònim ha dit...

A la mama li va agradar molt la meva poma. Es pensava q l'havia fet el professor Marc.
Marc Friguls.

Anònim ha dit...

aixó m'agradat molt,es la primera vegada que dibuixu amb carbonets. gracies per ensenyar-me.
AINA R.

Anònim ha dit...

Es el primer dia que pinto amb carbonets, ha sigut molt xulu, espero repetir molt aviat.
Marta.G.

Anònim ha dit...

Ostres!!!! He vist a la meva filla relaxada,tranquil.la,immersa en la poma amb la cama sobre la cadira.....increible ho haurem de practicar a casa per tenir aquests moments de pau. M'agrada molt

Mònica

Anònim ha dit...

És molt divertit pintar amb el carbonet,quan es la primera vegada, encara que m´han ajudat.

RAQUEL V

Anònim ha dit...

Em va agradar molt utilitzar els carbonets. Ho voldria tornar a fer.
ALEX MARIN

Anònim ha dit...

M'agradat molt utilitza el carbonet a sigut la primera vegada.Al segon trimestreli vaig preguntar al profer Marc quan podriam fe servir al carbonet i ell amb va dir el tercer trimestre .Al terce trimestreva tocar tal com va dir com que teniem deures de plastica algunes personesi li vaig ensenyar a la mare corrents super contenta i a ella li va agradar.M'agradaria torna a fer-ho.
NEUS.T