22/4/12

Dilluns, 23 d'abril de 2012
SANT JORDI AL PARVULARI





 

Añadir leyenda









10 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt guapos el nostres petits i les seves obres d'art del Dia de Sant Jordi. Aprofito per felicitar a tots els Jordis,en especial el nostre. FELICITATS JORDI!!!!!!!!
Q passeu tots un bonic dia!!!
Marta Sanromà.

Anònim ha dit...

Bon Sant Jordi a tothom.
Que guapos tots i totes amb les rosas.

Noelia Massague.

Anònim ha dit...

Quines roses més maques!
Bona Diada a tots/totes.

família Anguera-Aixalà

Mª José ha dit...

Unes roses molt originals la de clase del dofins. Preciosas! i el peques tots guapisims!!!.
Gràcies!!!.
Pares dofí Marc.

Silvia M. ha dit...

Que bonic, jo encara tinc la meva rosa de quan el Miquel anava a la guarderia, la porto sempre al cotxe i al taller sempre el recorden per la flor... esta perden el color però es especial... no te preu aquest regals. Gaudiu d'aquest "petits però grans detalls"
Felicitats a tots el Jordi's i Georgines

Patrícia Borràs ha dit...

Les millors roses de tot Sant Jordi!!!
Moltes felicitats a tots el Jordi´s!!!
Patrícia

Marta ha dit...

Quines roses més xules.. excepcionals!!!
gracies per les fotos!!
Familia girafa Isaac

Anònim ha dit...

Gràcies per aquestes roses tan personals i boniques!, ens han agradat molt i és una alegria veure tots els nens i nenes feliços amb el seu regal.

Helena
mare dofí Adrià

Anònim ha dit...

Moltes gràcies per aquests detalls, fets amb tant d'esforç i carinyo.

Estan tots molts guapos!

Berenguer

Anònim ha dit...

La veritat és que em vaig posar molt contenta amb la rosa que em va regalar el meu Picarol, és preciosa! I moltes gràcies per les fotos, m'encanta veure'ls a la classe amb els seus amics. Sílvia Z.