17/4/12

Dimarts, 17 d'abril de 2012
DIBUIXOS DE SANT JORDI
Tot i que Sant Jordi aquest any és festiu a l’escola, hem fet igualment els Jocs Florals escolars.

El Claustre està encara deliberant quins són els guanyadors per anar als Jocs Florals del Districte.
Cal presentar treballs de prosa i poesia de Primària i també un dibuix d’Infantil.
Hem decidit que aquest any voteu vosaltres el dibuix que presentarem al Districte.

Heu de votar un dels quatre dibuixos. Els han fet la classe dels Lleons (P5). Si no ho veieu clar a la foto els tenim penjats aquesta setmana al vestíbul.
Apa, tots a votar!!!
Voteu directament amb un comentari, tot posant el número del dibuix que més us agradi.

1.- TOT TREBALLANT EL CAMP

2.- PASSEJANT EL MEU GOSSET

3.- PRIMAVERA


4.- FLORS GRONXANT-SE  AL VENT

RESULTAT DE LES VOTACIONS:



El dibuix número 1 (Tot treballant el camp) i el número 4 (Flors gronxant-se al vent) han empatat a vots.


Com a àrbitre i promotora del concurs delibero amb mi mateixa la solució.


29 comentaris:

laia ha dit...

Bona nit, bona idea aquesta de deixar-nos participar, una vegada més, en els jocs florals dels nostres nens. Gràcies.
el meu vot és pel dibuix amb el títol: Primavera.

ferran ha dit...

on tenim que deixar el nostre vot?

Anònim ha dit...

Sens dubte, el 4-Flors gronxant-se al vent. No se si el titol del dibuix reflecteix la intenció del nen/a (potser va fer les tijes torçades i prou) però tantes flors diferents amb tants detalls, m'ha encantat.

Montse Galan

Anònim ha dit...

Que bé poder participar!!! M'ha costat decidir-me, però el meu vot el dóno al dibuix nº4 "Flors grontxant-se al vent". M'encanten les flors i m'ha semblat una idea genial dibuixar-les "grontxant-se al vent"....Preciós! Sílvia Z.

Anònim ha dit...

El meu vot és per Flors gronxant-se al vent.

Anònim ha dit...

el meu vot per nº 1

em recorda LA BALL DE LA CIVADA del

joanmanel serrat

salut

Anònim ha dit...

Flors gronxant-se al vent.

M'agrada molt aquest sol vermellós, i aquestes flors al vent.

Berenguer

Anònim ha dit...

Flors gronxant-se al vent-
És molt bonic
Carme

Anònim ha dit...

Jo voto també per Flors gronxant-se.
Miquel

Anònim ha dit...

Hola
A mi m agrada el n 4 : flors gronxant-se al vent
Gràcies
A.

Anònim ha dit...

Passejant el meu gosset. MS

Anònim ha dit...

El meu vot el va al dibuix nº3. Primavera. Per els seus colors.

Noelia Massagué.

Anònim ha dit...

El meu vot és pel dibuix nº 1: Tot treballant al camp perquè ho té tot per una bona collita: sol i núvols, el pagès amb l'aixada, fins i tot pastanagues. M'encanta.

Els altres també són molt macos i originals.

Helena
mare dofí Adrià Cubells

Patrícia Borràs ha dit...

A participar toca, jo voto pel nº1 Tot treballant el camp, el trobo molt treballat i poc vist
Patrícia

Anònim ha dit...

El meu vot per passejant el meu gosset. Gracies per obrir-nos la votació

Rosa B,

Anònim ha dit...

Jo voto per les flors gronxant-se ja que transmet molta calma.
Manel

Anònim ha dit...

Tots són bonics però si m'he de decidir per un... agafo el de les flors gronxant-se
Ferran

Anònim ha dit...

Tots són molt macos, i jo els votaria tots.

Però votaré el 4 - Flors gronxant-se al vent.

Natasha

Sandra ha dit...

Hola,

Ben bonics tots, però el meu vot és pel nº 1: "Tot treballant al Camp". Original. Té aires primaverals i esperit de bonança. Recollir els fruits després del treball ben fet! Molt maco!

Sandra

Anònim ha dit...

Voto el nº 1

Ricard Vilà ha dit...

Tots són macos. Em fa molta gràcia que tots posin el Sol a la cantonada, jajaja.
Doncs, jo voto pel deu meu fill, el dibuix número 1 ;)

Ricard.

Anònim ha dit...

Em decanto pel nro 4.
Marta

Anònim ha dit...

Voto pel número 1

Anònim ha dit...

Les tiges llargues del Núm 1 són molt divertides. Les voto.

Margarida

Anònim ha dit...

Després de mirar-ho bé, voto pel primer dibuix (Tot Treballant el Camp) té terra, representació, fons(muntanyes) i cel!

Anònim ha dit...

Tots son molt macos peró voto pel número 2
Patricia F.

Anònim ha dit...

M'agrada el nº 1 Tot treballant el camp, expresa molt bé, el que li agrada al meu besnet.
Moltes gràcies.
Iaia Anita

Anònim ha dit...

Bon dia,
El meu vot es per el nº 1 Tot treballant el Camp, el meu net, ha plasmat al seu avi Jordi al petit hort que tenim a casa.
Molta sort Max!
Elena

Mª José ha dit...

Tasca difícil... Tots són molt macos, peró amb l'ajuda del meu nen hem decidit el nº 3, Primavera. ens ha agradat molt, a Marc sobretot el cargols!!.
Pares Dofí Marc.