10/1/11

Dilluns, 10 de gener de 2011
NO PERDEM EL TREN
Comencem el llarg segon trimestre.
Sens dubte el més important del curs escolar.
Tot el que no es fa o s’aprèn durant aquests mesos difícilment es recupera en el tercer.
Ara és el moment de que tots hi posem el coll.
Recordeu revisar cada dia les agendes, controlar els deures, llegir i preguntar les lliçons a diari.
Molta feina i difícil? Ja ho crec però ningú us ha dit mai que seria fàcil.
Estic llegint un llibre boníssim, que em van portar els Reis,i que em té enganxada tot el vespre. Només he deixat un moment de llegir-lo per escriure el post d’avui.
Hi ha un fragment que volia compartir amb vosaltres sobre el fet de que les coses siguin difícils.
Diu així:
La paraula “difícil” és un dels més grans i més freqüents obstacles en la ment de les persones.
És una paraula “perdedora”.
En realitat significa: “No penso fer-ho. Estic aquí per fer coses fàcils”. Però... recorda que allò que mai has fet no pot ser difícil.
Som-hi!!! Els reptes m’apassionen, em donen vitalitat i em mouen. Difícil? Mai. No us vull a cap de vosaltres fora del tren.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Hi pujo!!!

Laia

Anònim ha dit...

Sempre positius, treballadors i lluitadors, seguirem treballant amb força i sense mandra!! Esperem fer-ho prou bé i sinó cal esforçar-se una mica més...Rosa

Anònim ha dit...

i nosaltres !! mayka

Silvia M. ha dit...

Ja posats ens podries recomanar aquest llibre! Ens ha tocat una etapa de la vida prou difícil.. no només en els canvis que estem vivim com moneda, tecnologia,i moltes coses mes.
Jo soc de les persones que pensen que el tren nomes passa un cop i es millor agafar-lo i baixar-se desprès que deixar-lo passar. Un cop recarregats les piles ens posem en marxa. Tots apunt!

Anònim ha dit...

Aquest any si que és un trimestre molt llarg, pero com sempre estem preparats, almenys il-lusió i energia no falta, així que endevant. Jo sempre penso que alló que costa conseguir després encara ho valoras més, els reptes son els que fan que t'esforcis així que ens esforçarem el que faci falta.
Francesca

Anònim ha dit...

A mi també m´agraden els reptes de fet tota la meva vida ho estat i seguix aixi, contra més complicada, més difícil és una situacio allà estic jo posada de ple, després quan l´assoleixes te´ns una sensació de victoria increible, això és el que intento ensenyar ala meva peque lluitar pels ideals i per lo que un creu i desitja, aixì doncs estem preparades per pujar aquest tren...i penseu de vegades quan un tren s´atura no torna a passar però hi han vegades que si ens veu pot parar donant una segona oportunitat no l´hem de deixar escapar ja que una tercera no hi haura...Bé tots preparats???doncs som-hi
Mònica

Patrícia Borràs ha dit...

Bitllet comprat i cap adalt!!!
Aixì m´agrada, tots amb les piles carregades.

Patrícia