10/5/10

Dilluns, 10 de maig de 2010
RECTA FINAL
Avui, al Claustre, rematàvem el curs.
Tapes d’estiu, notes finals, graduacions de P5 i de 6è, llibres pel curs vinent, canvi del material que han de portar, valoracions, memòries...
Els mestres compten els anys pels cursos escolars, curiosa manera de veure passar el temps.
Queda molta feina per fer però n’hem fet molta.
Assajava avui cançons amb els de 6è. Per fi dono el repertori per acabat.
Aquest any ha costat. El fet de que en una classe hi hagi més nens que nenes no em facilita la feina a l’hora de cantar.
He de reconèixer que en aquestes edats les nenes ho fan millor i si són majoria em puc lluir més.
Els nens comencen a desafinar estrepitosament amb aquestes veus que no són ni infantils ni d’adults. A part de que tenen un sentit del ridícul més acusat.
Encara no he aconseguit fer-los veure que acaben una etapa de la seva vida.
Hi ha cursos que em costa més d’aconseguir que manifestin sentiments de manera pública.
Em nego a pensar que cada any em costa més tocar la fibra sensible a aquesta colla de pre-adolescents.
Quan alguna mestra em diu: és que cada any costa més!!! Sempre els hi dic: noooooo, el que passa que ja no recordes que sempre costa.

Li has dit avui que l’estimes???

7 comentaris:

Anònim ha dit...

l'hi dic cada matí quan la trucu per despertar-la..i al seu pare també..
La mestra que et diu aixó té raó, d'un any per l'altre normalment ens oblidem d'aquestes coses.. i que ràpid passa el temps..deu meu!!
Bon dia a tothom
Merche

Anònim ha dit...

Porto uns dies molt complicats a la feina, i encara no sé com, el meu fill de 6 anys m'enxampa l'estat d'ànim: "Què et passa, papi? Per què parles trist?" Fins i tot per telèfon ho nota!!!
Cada matí em truca quan va cap a l'escola amb la seva mare i la seva germaneta. Aquest és un dels millors moments del dia. I evidentment ens acomiadem dient que ens estimem.
Cada dia, cada dia, cada dia ,...

LluísR

Anònim ha dit...

L'adolescencia és desagraïda!!!! (no ho dic pels nens, sinó per l'etapa en sí). Es una edat difícil, costa molt acceptar tants canvis a tants nivells.... I a sobre posar-se a cantar en public!!!! Tu demanes molt.... Rosa B.

Anònim ha dit...

Pero si encara queda un mes per acavar el curs!, l'altra dia ja em comentava la neus que havian acavat el llibre de lengua com li diu ella al castellà, i jo inocent li vaig comentar ,ja pero si no ha acavat encara el curs?, després quan ho vaig pensar em vaig adonar que no queda res per acavar, que un mes passa volant,si fa quatre dies era Nadal. Pero ara comentan aixó del claustre encara em dona la sensació de que falta menys, i aquest any serà una mica més dur donçs ja el Sergi "abandona" l'escola dels petits per passar a la de grans com diu ell, pero a mi sincerament amb produeix nostàlgia, aprofito ara per agrair a totes les senyoretes del parvulari aquests 6 anys (desde que la Neus va entrar als pollets) per tota la dedicació i la feina que han fet amb els meus burinots, desde canviar-lis als bolquers, passant pel fet de treura-lis, enseyar-lis a saver escoltar, a tenir responsabilitats, a esforçar-se, en definitva a contribuir a que creixin interiorment.
Per altra banda no acostu'm-ho a dir cada dia t'estimo, crec que dir-ho es important, pero més important es demostrar-ho, i aixó si que ho faig cada dia.
Francesca

Patrícia Borràs ha dit...

De ben segur q les graduacions sortiran perfectes, amb algun gall q altre, xo aquí està la gràcia!!!
Recordo amb molta emoció la de l´any passat de 6è i et garantitzo q tots tenim la pell de gallina, així q no pateixis, encara q ara no ho demostrin ara, segur q aquell dia mostraràn els seus sentiments.

Patrícia

Anònim ha dit...

Pasa el tiempo volando, parece ayer que empezaban el curso y ya estan preparando el final.
Seguro que todo sale perfecto.
Todo tiene su recompensa.

Noelia Massagué.

Anònim ha dit...

Una de mis frases favoritas, a parte de la tuya...que me encanta y que casi puedo decirte que forma parte de las mias, es esta:
"Te ha dicho hoy alguien que te quiere,me mira... y me contesta, no, y yo la achucho y la empiezo a besar diciendole, te quiero, te quiero, te quiero...
Da igual la hora del dia, cualquier momento es bueno para decirlo.
A el, tambien se lo digo, incluso a veces, mientras estoy en el trabajo y algo en ese momento me recuerda que siempre esta ahi, le envio un sms con nuestra frase.
Os dejo usarla, funciona...
Cris