6/5/10

Dijous, 6 de maig de 2010
UNA CONVERSA EN QUALSEVOL MOMENT DEL DIA...
Estic corregint el quadern del Víctor.
- Aquest quadern sembla el d’un drapaire!!!
- Què és un drapaire?
- Una persona que recollia coses velles.
- I què feia amb aquestes coses?
- Les arreglava, les venia... es guanyava la vida així.
- A tu t’agradaria ser drapaire?
- Nooooooooooo. Jo vull ser futbolista!
- Dons per ser alguna cosa, cal estudiar molt, ser polit i sobretot està més calladet quan la Srta explica a classe.
- Per ser futbolista no cal estudiar.
- I tant.... quan tinguis 40 anys no et voldran en cap equip... llavors, què faràs amb la teva vida?

S’afegeix l’Ernest a la conversa:
- Res. El Messi cobra 25 cts cada mil•lèsima de segon!!!
- A veure... tu no ets cap Messi que jo t’he vist jugar

S’afegeix el Jan:
- Quan tingui 40 anys i no jugui a futbol es pot quedar a casa
- I de què viurà? D’on treurà els diners?
- Del caixer!!!
- Per treure diners del caixer cal que li posis, com ho faràs?
- Els treuré de la meva guardiola

S’afegeix el Joaquim:
- El meu pare es caixer!!!
- Ahhh que bé... i regala diners?
- Nooooooooooo

S’afegeix el Sergi:
- Jo ho tinc clar. Seré futbolista i quan tingui 40 anys faré de fuster.

El Jan insisteix:
- En la meva guardiola caben molts diners.

L’Ernest em recorda:
- Saps què és tenir 25 cts cada mil•lèsima de segon?

L’Ariadna em mira i sospira, tot movent el cap.

La Mireia acaba amb la conversa tot dient:
- Saps que passa Srta? Els nens només pensen amb el futbol i els diners.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Eiiii!!! que aquests nens formen part del millor equip del món!! encara que no hagin guanyat cap partit... avui us nescessiten a tots, juguem a casa!!!!
(la Mireia, però... té tota la raó del món... i t'ho dic jo que a casa n'hi ha 4!!!)
Judit

PS ha dit...

Boníssim!
Que fina la Mireia....quin retrat robot els ha fet en un moment!
Bon dia Montserrat.

Anònim ha dit...

De ben petites i ja moderem les converses i posem seny, serà qüestió genètica? Estari molt bé teniruns quants Messi a l'escola, però només que fossin Pedritos ja firmavem. Sort en el partit d'avui!
Isabel

Anònim ha dit...

D'aquí uns anys afegiran una cosa més a la seva llista.
Que fariem sense elles!!!

Anònim ha dit...

Molt bo. Jo crec que si que es tracta de genética.Molta sort al partit.
Bon cap de setmana.
Francesca.

Anònim ha dit...

Molt bona aquesta conversa, sobretot el final.

Noelia Massagué.

Patrícia Borràs ha dit...

Darrera d´un gran home sempre hi ha una grandíssima dona!!!
De ben petites ja saben el q els hi depara el futur...
Si no es molt preguntar, a quina edat ja veuen com son els nois?

Patrícia

Montserrat ha dit...

Això era la classe de 3r, 8 anys!

Anònim ha dit...

Molt bo el final;crec que te tota al raó
I sort en el partit d'avui!!!!!!!

Carlota

Anònim ha dit...

Molt bo el final;crec que te tota al raó
I sort en el partit d'avui!!!!!!!

Carlota