25/11/09

Dimecres, 25 de novembre de 2009
JA TORNA A SER NADAL!!!
Agafeu la vostra agenda, o el vostre portàtil o la vostra Blackberry.
Si si, us parlo de la Blacberry, el camí que he fet des de que només coneixia els walkmans ha estat profitós. Jo també tinc bons mestres.
Tal i com deia, us heu d’apuntar aquesta data:
- Famílies dels Pollets: reserveu-vos la tarda de dijous, 17 de desembre
- Famílies de la resta de l’escola: reserveu-vos la tarda de divendres, 18 de desembre

Aquest any no hi ha Festival de Nadal. No es pot fer cada any però si que ens trobarem tots per felicitar-nos les festes i desitjar-nos un Bon Any.
Ja us informarem més endavant dels detalls. De moment us anoteu la data per si us heu d’organitzar a la feina.

Nota:
Es busquen voluntaris que vulguin posar-se el vestit REIAL o del personatge que ve de LAPONIA, i saludar a tots els nens i les nenes.
Interessats poseu-vos en contacte amb la missatgera reial que la trobareu, com sempre, a la porta de l’escola.

15 comentaris:

Anònim ha dit...

no socmolt alta i no se si colara pero compta em mi per lo que faci falta, dema mateix vaig a demanarme la tarde del 18 festa!!!! mayka

Anònim ha dit...

`Jooooo!!!!!

Laia

Anònim ha dit...

Apuntat al calendari de la cuina la tarda del 18, jo encara sóc de les tradicionals. Allà hi serem

Anònim ha dit...

Em sembla una idea genial. Pots comptar amb mi.

gemma

Anònim ha dit...

Els del futbol tenen partit, que farem ?, per sort ens toca jugar a casa.

gemma

Anònim ha dit...

Ja ho tinc apuntat a l'agenda!!Quina bona idea!Silvia Z.

Anònim ha dit...

Quina idea mes maca! Pots comptar amb mi també.
Merche

Anònim ha dit...

D'acord, ja tenim tota la tarda reservada per passar una bona estona a l'escola.

Montse

Anònim ha dit...

Families vol dir pares, mares, avis, avies etc? Gracies

Anònim ha dit...

I que tal tambe voluntaris per portar alguna coseta per berenar???galetes, coques, pastissos, (casolans es clar), cava..... i que la festa sigui sonada!

Anònim ha dit...

Ja esta reservada.
Ui. Jo no se disimular molt be. Pero de totes formes pots comptar amb mi.


Noelia Massagué.

Anònim ha dit...

Quina al-legria més gran aquest any ja no ho esperavem, sobretot perque a la reunió vas comentar que per Nadal no, potser per després es tot una sorpresa agradable. I m'OFEREIXO voluntaria.
Francesca

Patrícia Borràs ha dit...

Tarda del 17 reservada... jo em posso el vestit del personatge q calgui, apunta´m pel q sigui!!!

Anònim ha dit...

què faries sense la teva mestra sobre les noves tecnologies?? jejeje ;)

MARTA ha dit...

Nosaltes son més tradicionals ja ho em anonat a l'agenda, allí estarem el dia 17.

Pares del pollet Isaac