19/4/09

Diumenge, 19 d'abril de 2009
EL CONCURS DE SANT JORDI
Gran èxit en el concurs de Sant Jordi.
Les respostes eren les següents:
Poema 1: Res no és mesquí... Joan Salvat-Papasseit
Poema 2: La ginesta floreix... Salvador Espriu
Poema 3: Al damunt dels nostres cants... Joan Maragall
Poema 4: És quan dormo que hi veig clar... J.V. Foix
Poema 5: Collarets de llum... Miquel Martí Pol

La Torna, era la pregunta-trampa.
Els poemes els podíeu trobar fàcilment però aquest no sortia al Google. El vaig posar per fer-ho més interessant.
Si responíeu Joan Manuel Serrat no l’he donat com a correcte. De fet era una adaptació meva d’un poema d’en Serrat, calia especificar que era adaptació meva.
Fa dies l’havia penjat jo al Blog, els que sou observadors ho heu endevinat, i els que em coneixeu també, ja que molts m’heu comentat que era del meu estil.

Els guanyadors han quedat de la següent manera:
Un llibre, una rosa i un premi especial:
- Jordi Martinez
- Elena Vicente
- Merche
- Li
- Esmeralda
- Rosa Borràs
- Judit Pané
- Noemí Massagué
- Judit Aixalà

Un llibre i una rosa:
- Lourdes
- Gemma
- Noelia Massagué

Un llibre:

- Anna Navarro
- Tony Rico
- Francesca
- Mónica


ENHORABONA a tothom i MOLTES GRÀCIES per la vostra participació.
Els regals us els donaré a l’escola el dia de Sant Jordi.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon dia, aquest matí li comentava a unes mares si havian participat, i una d'elles em preguntava si savia de qui era la torna, precisament li comentava que havia posat un nom pero que estava equivocada perque creia que ho havies fet tu, ella em deia que també, així que hauria d'haver fet cas a la meva mare quan sempre siu que la primera resposta que creus es la correcta. Per cert Montserrat la Neus va sortir divendres molt contenta explicant que el dia de Sant Jordi, a les 17 h, el drac de Sant Jordi tant famós aquests dies estaria en el carrer saleta per així el poguessin veura tots els pares, avis... ¿es realment així?, podrem gaudir tots d'aquesta il-lusió que forma part tant dels nens com del pares?
Francesca

Anònim ha dit...

Felicitats a tots!!!!!
Cris.

Anònim ha dit...

Un joc divertit interessant i cultural, podries fer-ne més de tant en tant, no cal posar-hi premis materials, però sempre va bé fer una mica de gimnàstica de neurones....Gràcies per fer-nos participar tan activament del blog, hi ha ocasions que no te'n pots estar i això és boníssim
Rosa B.

MAMAFAU ha dit...

Hola a tots.No m'agrada gens el ordinador,però avui porto tot el dia devant la pantalla.
Gracies per informarnos també de tot lo referent els nostres fills.
Un petonet,

MAMAFAU.