26/9/08

Divendres, 25 de setembre de 2008
LA BIBLIOTECA MÒBIL (II)

Engegar el projecte de la Biblioteca Mòbil ens ha portat avui diverses anècdotes i moltes satisfaccions.
En primer lloc el fet d’aplaudir la iniciativa per part de les famílies, i que m’ho vinguin a dir en persona o via blog, ja és una motivació important per a nosaltres.
Teníem uns 200 exemplars, entre llibres i revistes, per escollir i hem fet un préstec d’uns 95 llibres.
El Jordi, que entre altres coses a l’escola ens fa de bibliotecari, se li ha acumulat una mica la feina.
Calia buscar el nen a la base de dades, un problema informàtic ens a impedit tenir a punt els carnets, i un cop trobat localitzar el llibre que s’emportava. Però tot ha funcionat molt bé.
Els més petits s’entretenien, fins i tot “llegien” ja el llibre. No acabaven d’entendre que havien d’escollir un per llegir-lo a casa.
Hi hagut alguna baralla pel mateix llibre però així hem pogut treballar, de nou, la paciència, la tolerància i els hi hem recordat que cal saber esperar, que les coses no les podem tenir sempre immediatament i que si avui no l’hem aconseguit, de ben segur el trobarem la setmana que ve.
Alguns em demanaven consell sobre quin agafar, altres volien un llibre molt, molt llarg i així el papa li pogués llegir tot.
La Rosa m’explicava que això dels llibres li agradava molt. Ella em deia que era millor que una joguina per què quan acabava un llibre en començava un altre i això no s’acaba mai, mai.
De totes maneres la frase més divertida l’ha dit un petit: saps què? ha dit tot content, avui el Jordi vindrà amb una biblioteca que es mou plena de mòbils!!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Mira mama era així d'alçada!... i tot fins dalt ple de llibres! i jo havia d'escollir un!... hi havien llibres que ja tenim a casa...però agafar un que ja tenim es una ximplería, oi mama?... i jo de tots els llibres he escollit aquest!...
Haurieu de veure-li els ulls molt oberts i brillants i el sonriure de il.lusió en ensenyar-me el seu tresor de la setmana...
Moltes Gràcies al Jordi i a tu per l'esforç en aquesta nova iniciativa.

Anònim ha dit...

Saps que mama tenim biblioteca a l'escola!! hi he agafat una revista per llegirla les dues juntes com les que mires tu a casa..
Jo ja ho havia vist al blog i amb sembla que portar cada setmana un llibre es genial!! Moltes felicitats per aquesta idea!
Belén

Judit ha dit...

He triat un que es diu La Cuca Fera.. és com una revista, però de llibre!! ah.. i l'he de llegir, fes-m'hi pensar... total que a mi també se m'ha girat feina, ara a més de llegir amb ell he de recordar-li que té que llegir el de l'escola.. però ho farem amb molt de gust, m'encanta veure'l llegir, sentir com cada cop entona millor... com es fa gran.

Anònim ha dit...

Moltes gracies senyoreta Montserrat
ens ho em passat molt bé,ens ha agradat molt jugar amb ell,es molt alt!
Anna Lanau

Anònim ha dit...

L'Andrell xepkin es molt bo explicant el handbol jo mo passo molt bé i m'agrada molt.
És molt alt.

Camila