24/9/08

Dimecres, 24 de setmbre de 2008
LA MEDALLETA
De ben segur hi ha poques professions, i la de mestra és una d’elles, on no es perd mai la capacitat de sorprendre’t.
És dels més grans de l’escola i va venir al despatx. Des de la porta va demanar permís per entrar mentre em deia que em portava un regal.
Va buscar a la butxaca dels pantalons durant una bona estona i al final va treure un sobret blanc, força rebregat.
Els nens em regalen mil coses diferents: dibuixos, polseres fetes per ells, flors, bolígrafs de l’empresa dels seus pares, clauers... però mai m’havien donat el que em va donar ell.
Vaig agafar el sobre i de dintre vaig treure una medalleta d’una Verge.
- Oh! Que maco... vaig encertar a dir (sempre dic que maco a tot el que em regalen amb tanta il·lusió)
- Te la vaig comprar per tu, així et protegirà
- Ahhh ohhhh... molt bé! Moltes gràcies, ja m’anirà bé que em protegeixi

Per tant ara tinc a sobre de la taula de l’ordinador una medalleta, entre mig de tot tipus d’estris infantils, i que em miro amb molt de respecte mentre penso amb la raresa i curiositat de regalar, en els nostres temps, una medalla amb una Verge per què em protegeixi.
Què Déu ens agafi confessats!!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

jajaja... curiós

Anònim ha dit...

La veritat és que mai saps per on et sortiràn...

Laia

Anònim ha dit...

Dicen que lo importante del regalo, es el detalle. Que se acuerden de ti, cuando esta fuera y te traigan un recuerdo...tiene mas valor todavia.
Y si encima es una virgen para que te cuide, que mas le puedes pedir, yo estaria encantada. Piensa que te pueden traer de recuerdo, desde un bruixota de galicia, hasta un xiulte de Mallorca que miran que son feos. Ambos me ha llegado a mi este año...me hubiera gustado mas la medallita. Un beso.
Cris

Anònim ha dit...

Sempre he dit que els regals més importants son els que es regalen amb el cor, aquests regals poden ser diversos, desde un petó fins a una medalleta com es aquest cas.
Francesca

Anònim ha dit...

senyoreta Monserrat vaig pensar d'uran el viatge vaig pensar en vosaltres i com era el ultim any que estava en aquesta escola i tu i la senyoreta Elena heu sigut les meves directores bastans anys uns 8 anys desde P-4 k vaig començar al parbulari per aixo et vaig portar aquet regal del meu viatge Lourdes perque hem recurdeu aquets 8 anys




RAUL GUSILS 26-9-08
ALUMNE DE 6e