17/6/08

Dimarts, 18 de juny de 2008
CRÒNICA D'UNA GRADUACIÓ ANUNCIADA
8:00 estem ja a l’escola esperant que ens portin la tarima
9:00 la tarima encara no ha arribat. Obro l’escola
10:00 he d’anar a comprar un faristol, l’any passat es va trencar i no ho recordava. Encara no ens han portat la tarima.
10:15 truco a l’empresa de transport, no saben on estar el transportista però no pot trigar. Intento provar de posar el power point... l’ordinador no funciona
10:30 arriba la tarima. Encara no funciona l’ordinador i no tinc faristol
10:45 el transportista es talla la ma tot descarregant la tarima, cura d’emergència. He demanat la tarima més gran i per poc no ens hi cap.
11:00 tot està muntat. Vaig a buscar als de 6è per assajar. Recordo que no tinc faristol
11:15 paro l’assaig ja que unes mares ens porten els obsequis de la Graduació
11:30 continuem l’assaig, sense faristol i l’ordinador amb virus
12:00 Ja hem anat a comprat el faristol, l’assaig general va perfecte però no funciona l’ordinador
12:15 em donen indicacions per solucionar el problema però evidentment les màquines se’m resisteixen
12:30 torno a parar l’assaig ja que arriben les flors per la graduació. Els hi hem de posar aigua i a l’ombra
13:00 he de fer la sortida
13:15 tinc hora a la perruqueria, avui em faran moltes fotos
14:00 dino ràpidament mentre intento quedar amb l’informàtic. L’ordinador encara no funciona
14:30 preparo l’escenari: flors, fotos, música, pantalla...
15.45 arriba l’informàtic per solucionar el problema més greu que tinc avui
16:30 després de molts nervis per part meva i molta tranquil·litat per part de l’informàtic totes les màquines funcionen
17:00 faig la sortida i acompanyo la fila d’esport
17:30 vaig a casa per vestir-me per l’ocasió festiva que ens espera. Tinc el temps molt just però ho puc fer tot, he de relaxar-me i concentrar-me per poder dirigir als meus cantaires
18:15 m’esperen a la porta ja els de 6è i els seus familiars
18:30 comença l’espectacle... tot funciona a la perfecció. Els nens ho fan perfecte, canten molt bé i parlen com si fossin adults. Plors i emoció
20:00 hem acabat la primera part de la festa, estic contenta, tot ha anat perfecte. Truco perquè ens portin les pizzes
21:00 el pizzero em truca que s’ha perdut, no troba l’adreça que li he donat
21:30 arriben les pizzes
21:45 els nens passen de les pizzes i els gelats i volen posar música
22:00 les mestres, que bonament m’acompanyen, comencen a estar sordes de la música. Ja que ens queda una hora decidim ballar amb ells
22:15 ja hem ballat suficient
22:30 ells continuen ballant i nosaltres mirant el rellotge
23:00 obrim la porta... tots cap a casa
23:10 tothom col·locat... per fi tanco l’escola. No penso fer cap graduació més (no us ho creieu oi?)
23:45 escric el blog
00:00 acabo de tenir una idea nova per la graduació del curs vinent
00:15 el millor que puc fer és anar-me a dormir

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Oh! Pobre Montserrat!I pobretes les altres mestres i els que va col·laborar! Però vinga! si és una vegada a l'any i ja està! I després tens els records, que aixó si que t'agrada. Suposo que el dia de ahir va ser molt dur, i vas estar tot el dia neguitosa, però ha sortit tot bé i ara ja pots respirar. Quin valor, encara posar-te a escriure al blog. Moltes Felicitats! i que avui passis el dia més tranquil. Sonia.

Anònim ha dit...

va no et queixis qe et va la marxa !!! segur que va sortir genial, i les fotos???
Judit

Anònim ha dit...

Quins nervis!!!No ens has explicat les til.les que et vas prendre...Ui, una mica difícil trobar el moment amb tant atrafagament(jajajaja). Me n'alegro que tot i els nervis tot sortís d'allò més bé!!Una abraçada.Sílvia Z.

Anònim ha dit...

ja estic nerviosa per l any que vinent li pregunto a la meva mare quina roba em ficare i qui pentinat em faran per la graduacio



marta barriuso 5è

Anònim ha dit...

Quina jornada !! Però va pagar la pena. De ven segur que els alumnes ho recordaran sempre. Tots ells i elles van poder dir unes paraules d’agraïment, que van ser molt emotives, es el que te ser una escola familiar i propera. Moltes gràcies per tot !!!

Francesc

Anònim ha dit...

Tants problemes,però si no es van notar!

Henri

Anònim ha dit...

hola!!!
un curs mes passa...
qu e hi farem ens fem grans i no ho veiem
deixem passar la vida
espero poder veure-us a tothom aquest estiu
intentaré anar a l'escola per trobar-nos un curs més
demà em donen les notes
quins nervis
fins un altre

Yasmine