28/12/10

Dimarts, 28 de desembre de 2010
MASSA
Just avui jo ja donaria les festes per acabades.
El dia 22 al migdia, quan ja han plegat tots els nens arribo a casa amb tots els regalets que m’han fet. Tinc per costum no emportar-me’ls abans. M’agrada anar ben carregada, fer varis viatges fins a casa i posar-ho tot al menjador.
Poc a poc vaig reobrint els regals, de fet els reobre la Marta, és una tradició que li agrada fer des de sempre, i em va preguntant qui m’ho ha regalat. Jo li explico la il•lusió dels nens quan et fan regals, el que han dit, el que han comentat, el somriure, la vergonya, els petons i les abraçades.
El dia 23 em passo tot el dia comprant i organitzant les festes. Rondino, em queixo de que tot està caríssim i remeno fins trobar allò que busco però aquest neguit m’agrada. Tothom es desitja Bon Nadal i el fred acaba d’escalfar el meu cor i el meu esperit nadalenc de seguida fa acte de presència.
Nadal i St Esteve passen lentament entre estar a la cuina i a la taula. Llargues sobretaules envoltades de converses i llums indirectes que tan m’agraden. L’any que plou ja és fantàstic.
El dia 27 el dedico a preparar l’aniversari de la Marta.
I ja estem a dia 28 amb el pastís d’aniversari, els regalets i recordant que va néixer un dia plujós i fred però que per a mi va ser el més bonic de l’any.
El Cap d’any no m’agrada. No faig balanç, ni penso en assignatures pendents que començaré amb el nou any. Jo sóc més impulsiva i els nous projectes els penso d’avui per demà sigui desembre o ple mes de juliol.
Desitjar Bon Nadal és molt concret perquè només és un dia però desitjar Bon Any ho trobo feixuc.
I per fi arribem a Reis i la cavalcada. I ja som al cap del carrer.
Just en aquest moment començo amb la paraula MASSA al meu cap.
La cavalcada és MASSA llarga, dura MASSA, hi ha MASSA gent, la gent està MASSA pesada demanat caramels i els nens MASSA nerviosos.
Hi ha MASSA regals, MASSA menjar i MASSA beure.
Les famílies fa MASSA temps que estan assegudes a taula i no queda ja MASSA paciència.
MASSA vacances.
Entre poc i massa el millor és retornar a la normalitat, a la rutina i recordar que si el Nadal és pau i alegria, fem-lo cada dia.
Veieu!!! MASSA frases fetes.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Marta!!!Espero que disfrutessis molt del dia, i que et regalessin molts regals,.... i molt cars!!!, jajajaja....
És tipic d´aquestes Festes estar desitjan que comencin i desprès que s´acabin, ....però ens encanten!!...sense aquestes dates no apreciariem tan la nostra rutina.
És cert que als nens els hi encanta portar el detallet, ho fan amb molta il.lusió, encara que a casa hi ha alguna discussió perquè un va entregar més que l´altre!!. Olga.

PS ha dit...

Com m´agrada aquests post, és MASSA!!! ;-)

( penso igual que tu)

Anònim ha dit...

No pasa res, d'aqui dos dies carnaval, ja tinc ganes de tornar a vestir aquell espantasogres que ens va acompanyar a la rua!!! ho veus el temps corre MASSA depressa!!!!!
Maika.
Bona entrada dany a tots!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

En primer lloc moltes felicitats a la Marta, ja veuràs quan li digui a la Neus. Ja ha passat Nadal i Sant Esteve, també el dia dels inocents en el que vaig riure molt fent bromes i vaig pendrem molt bé les que em van fer, encara ric pensant en la broma que em va fer la Neus. Em va enganxar un paper a l'esquena que deia ets una inocent, jo em vaig adonar pero vaig fer veure que no i vaig pensar quan arribi al parking ja el treure, pero quan vaig arribar no ho vaig recordar així que vaig sortir del cotxe, vaig anar al forn, al banc,i quan anava cap a la feina una veina rient em va dir em sembla que algun dels teus fills t'ha volgut fer una broma, llavors ho vaig recordar i vaig baixar tot el carrer vallespir rient jo sola, que voleu que us digui em va encantar fer el ridícul. Ja arrivar cap d'any i any nou, pero també arribar la festa més important reis, i la cavalgada i a mi no se'm fa gens llarga, encara que faci un fred com el de fa dos anys, dona igual, i després el preparatius dels reis, la cara de felicitat del meus burinots, sols pensar-hi ja tinc els pels de punta.
Francesca

Anònim ha dit...

PER MOLTS ANYS MARTA!!!!! Tu com el meu nebot que va nèixer el dia de Sant Esteve. Com no teniu prou amb el tio i els reis,tenieu que nèixer just en aquests dies per tenir encara més regals. Però bé, la culpa no és teva Marta,la culpa es "de qui no va calcular be...je,je. Bé,un peto familia i espero que ens veiem a la cavalcada.
Marta Sanromà.

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Marta.
Esperem que disfrutessis molt del teu dia.
Es veritat que els nens disfrutan molt preparant i portan el detallet a l'escola.


Noelia Massagué.

Anònim ha dit...

Preparar el cumple de la Marta....jejeje. Pero supongo que hicistes alguna paradita para comer? no? todo el dia preparando el cumple, jo Marta que suerte tienes!!! Bueno, no cada dia es el cumple de nuestras niñas!!!
Fue un placer como siempre.
Mil gracias...
y piensa que nunca es MASSA!!!!
Siempre hemos de querer mas!!!!
Cris