12/2/08

Dimarts, 12 de febrer de 2008
MATRIOSKAS I CANÇONS
Que tots cantin a la classe de Música és un dels meus objectius primordials, ja ho sabeu.
Amb els més petits he d’inventar mil recursos per motivar-los.
Aquesta setmana el Penta i la Grama, els nostres angelets de la Música, els hi ha portat una Matrioska molt i molt gran.
El joc consistia en que havien de cantar, tots junts, una cançó si volien que la nina s’obrís i en sortís una altre de petita dintre.
Els hi ha encantat el joc! Han cantat tots, amb molta emoció, riallers i sense treure la vista de la matrioska. Jo la feia ballar i l’obria, amb molt de misteri, cada vegada que s’acabava una nova cançó.
M’ho he passat tan bé com ells, la veritat.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Només cal imaginació per poder fer la millor classe.
Gràcies Montserrat

Anònim ha dit...

Em sembla una tècnica genial per motivar-los a que participin. Jugar també es una molt bona manera d’aprendre.
Per cert, per fi veiem els famosos premis, n'hi 1 de nou oi? Felicitats! ;-)

Sílvia Z. ha dit...

Ahir li vaig preguntar al Pol què havien portat a la caixa el Penta i la Grama i l'únic que em va quedar clar és que havíeu cantat moltes cançons...Ara ja he esbrinat el gran misteri!!!