26/11/07

Dilluns, 26 de novembre de 2007
LA FESTA DELS CARGOLS
M’he promès a mi mateixa, i a una altra persona, que avui no ensenyaria cap foto de la festa d’avui. És massa aviat i l’esperit nadalenc encara queda lluny però què voleu que us digui, no m’hi he pogut estar i us he posat aquesta foto que és un aperitiu del que molt aviat veureu. No hi ha manera de que jo em pugui callar una sorpresa. No puc evitar-ho, si no ho dic cantant o dic ballant però he de dir allò que em fa il·lusió.
Avui hem fet la festa amb els cargols de 2 anys. Què bufons!!!
Ha vingut el Pere, amb la seva guitarra i les seves cançons.
Hem descobert un cop més que la Música desperta els nostres sentiments, les nostres alegries i les nostres emocions. Tan petits com són i ja es podia endevinar trets de la personalitat dels nostres petits artistes: aquell que tot ho fa, el que no vol fer res, el que riu o el que està seriós, el que vol sortir per participar espontàniament de la festa, el que s’amaga quan demanen voluntaris, el que canta divertit i el que plora... però tots ens ho hem passat genial.
Al final havien de dir el vers de Nadal per poder-los gravar. La Maria i l’Anna recitaven amb tot l’entusiasme del món però us puc assegurar que cap dels nostres artistes ha obert la boca ni ha fet cap gest. Elles han insistit en dir que tots ho saben fer i que la majoria el diuen però caldrà repetir un altre dia la gravació del vers.
Sabeu què és la passió de pares, no? doncs elles tenen passió de mestres.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

...Quins records em porta tot el que expliques, i sembla que fos ahir, i ja fa un quants anys eh...tot el viscut queda en les seves vides i en les nostres, que no va ser poc, ara es una altre etapa tan intensa com la anterior, i amb unes bones arrels.Gràcies a totes les mestres per l'esforç i a l'escola per fer que el Nadal sigui una sorpressa any darrera any

Dolors Casanovas

Anònim ha dit...

Em moro de ganes per veure totes les fotos!!!

Anònim ha dit...

Avui porto un dia... i lo priemer que he fet avui, no es obrir el blog, ara estava a punt de marxar quan he volgut obrir-lo...i ha sobre surt el tete!!!! estan guapissims i aixo que ell no es gaires de abraçades....

Feliçitats Maria i Anna aquests dies deuen ser durs, pero la màgia de les dates o valen. Ja tinc ganes de veure el video.

Berta

Anònim ha dit...

I després els hi dius als teus alumnes que guardin un secret...

Laia

Anònim ha dit...

hola soc la maria sotes feliç any nou , es molt divertit magrda molt el diari us feliçito o cento per no emviar-vos comentaris perke no tenia ordinador bueno molts petons