9/10/07

Dimarts, 9 d'octubre de 2007
REUNIÓ DE PARES I MARES DE PRIMÀRIA I LLEONS
De ben segur que un sociòleg faria un estudi curiós sobre les reunions de pares i mares, però com que sóc mestra em limitaré a comentar les meves vivències com a tal.
Veure als pares asseguts davant meu és com veure als seus fills a la classe. Les personalitats són gairebé sinònimes, tot i que no sempre, clar.
Tenim els pares que vénen contents a l’escola dels seus fills, motivats i amb ganes d’escoltar tot allò que se’ls hi explica.
Altres que fins i tot agafen apunts per poder explicar-ho després a la mare o al pare que no han pogut venir.
Altres que troben molt interessant com ensenyem a llegir, o com preguntem la lliçó, altres que tot ho troben bé, altres que tot ho critiquen, altres que s’avorreixen, que dissimulen un badall, que es distreuen, que no escolten, que parlen entre ells... i evidentment sempre hi ha un mòbil que sona.
També hi ha el que fa preguntes interessants i el que només sap preguntar pel seu fill.
Avui he vist a un pare que feia fotos, amb el mòbil, de la classe, els dibuixos, els murals... les noves tecnologies sempre em descol·loquen.
De totes maneres tenim un bon alumnat i això fa que també tinguem famílies encantadores com tots vosaltres.
Gràcies per ser-hi.

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Gràcies a vosaltes per deixar-nos apropar una miqueta més al dia a dia dels nostre fills...coneixer la seva tutora i saber com es la seva personalitat i el seu caràcter es molt important perque les reaccions dels nostres fills i les seves frases seràn durant tot l'any una "calca" d'ella...(bufff pobreta, quina responsabilitat!!!).
Tambè m'he adonat que vosaltres els intenteu estimular l'inteligència amb el BITS sense donar més explicacions (només estimols visuals i auditius)i aixó fa que a casa encara pogem els pares participar més en la seva educació. Perque al arribar a casa tot son preguntes..."el húmer es a la cama?". Felicitats perque aquest sistema fa que puguin arribar a entendre una mica més tot el mon que encara els hi queda per descobrir.
Referent a les normes de l'Escola tambè trobo que està molt bè que els nens i nenes aquest curs comencin a tenir responsabilitat en vers el material i l'equipament diari (no hem de ser tan protectors amb ells.. un "càstic" a temps fa possar-se les piles als nens i als pares per tot el curs).
Estic segura que la meva filla s'ho passa tant bè a la seva classe com m'ho vaig passar jo ahir, ella amb els seus amics i jo amb els meus, perque ja estem esdevenint una gran familia....

Anònim ha dit...

Moltes gràcies per tenir-nos tan ben informats. Gràcies a la reunió d'ahir vam saber el que fa el Gerard (ell mai explica res de l'escola). A l'arribar a casa vam estar comentant amb ell totes les coses que ens havien explicat i vam aconseguir que ell ens expliques moltes més, es va adonar que el que ell fa a l'escola és tan important com el que fa la seva germana (Segons ell, no ens explica res de l'escola perqué ja ho fa la Judit).
Cristina

Anònim ha dit...

Es la primera vegada que ens perdem les reunions de principi de curs, i per motius de força major. Respòs absolut, quina frase!! Les mares que van pendre apunts ja ens han posat al dia. Em queda però aquella cosa de no ser-hi i escoltar la mestra. Es un punt pendent que aixi que pugui passarem a fet.
Judit

Anònim ha dit...

Espero amb ganes i il.lusió la reunió de pares de la classe dels Peixos. Per a mi és una oportunitat per conèixer la nova senyoreta, la seva nova classe, saber quins seran els objectius que s'esperen assolir, quines són les "metodologies" que se segueixen, quines assignatures tenen aquest any...I un llarg etc...

Anònim ha dit...

hola a mi tambe mágradaria participar de les reunions pero aquests any encara no heu señyalat el dia dels nens de p-1, p-2, p-3 i p-4 així que parlo per una gran malloria de pares i mares d'aquests alumnes tenim ganes de que feu la reunió ben aviat, perque ja estem una mica amoinats de que a aquestes alçades de curs no hague determinat una data, així que us demano que siusplau us afageu.
gràcies.

Anònim ha dit...

ESTIC MOLT CONTENTA DELS METODES EDUCATIUS I M'AGRADAT MOLT LA TUTORA DE LA CLARA, SE LI VEU AMB MOLTA EMPENTA I GANES DE TREBALLAR. ES MOLT EMOCIONANT ESTA A LA SEVA CLASSE,VEURE ELS DIBUIXOS I SAPIGUÉ EL DIA A DIA DELS NOSTRES FILLS, DE AQUESTA MANERA ESTEM MES ILUSTRATS I PODEM PARTICIPAR MES AMB ELLS.
AMB VAIG EMOCIONAR MOLT ENTRAR DE NOU A LA MEVA ESCOLA!!!! QUINS RECORDS!!ENCARA QUE JO L'AULA DE LA CLARA NO LA CONEIXIA PERQUE ELS MEUS TEMPS NOMÉS ESTAVEM 6º,7º I 8º. M'HAGUES AGRADAT VEURE MES L'ESCOLA PQ NO CONEC EL GIMNAS NI EL MENJADOR I VEURE UN ALTRE VEGADA EL PATI!ET DEMANARÉ UNA VISITA QUE AMB FARIA MOLTA ILUSIÓ!
GRACIES

Montserrat ha dit...

No us amoineu la reunió arribarà per TOTHOM. (L'any passat al parvulari es va fer el 18 d'octubre).

Anònim ha dit...

L'escolania per a mi és molt especial. El Víctor i jo ens vam casar a Montserrat a l'altar major i amb el privilegi del cant de l'escolania. Sempre m'havia impressionat però des d'aquell dia només de recorda-ho m'emociono. Sóc de llàgrima fàcil però us ben asseguro que aquell dia tant especial m'havia promés no plorar, promesa que no vaig poder complir gràcies a aquelles veus angelicals.

Anònim ha dit...

Ahir vam acudir a la reunió de pares. Sóc de les que m'agrada agafar apunts i fer fotgrafies de la classe.I pobre de mi que no ho fagi perquè els nens ja m'esperen a que torni de la reunió per veure les fotos i explicarme moltíííííssimes coses.També els hi fa molta gràcia saber que m'he sentat al seu lloc.Cada any em pregunten ¿hi has capigut? Beneida canalla.

Anònim ha dit...

Voleu dos bons moments per col.leccionar? No us perdeu els blogs del 9 i 17 de juliol...

Anònim ha dit...

Ja suposso que arrivar� la reuni� dels petits aviat, i sempre penso que tard, ja porten gaire b� un mes , ja han comen�at la gimn�stica, ja porten bates, ja han comen�at les activitats extraescolars, tot aix� crec est� programat desde comen�ament de curs, �per que es fan tan tard les reunions? No ho enten, m'ho pots explicar.

Montserrat ha dit...

No és una qüestió de programació, tan sols és una qüestió pràctica. Si el curs està en marxa quan es fan les reunions la mestra us pot parlar de com és el grup classe, de com treballen, del nivell en general i sobretot CONEIX a tots els nens, per mi això és el més important. Abans que acabi el mes TOTS haureu passat per les classes.