11/12/12

Dimarts, 11 de desembre de 2012
COMPTE ENRERE... 8 dies
El mòbil no para de sonar amb un so de campaneta aguda cada cop que m’arriba un mail.

Tinc un so diferenciat pels mails de l’escola i els mails personals per tant sé que m'arriba només escoltar la musiqueta i avui els mails de l’escola han arribat sense parar. Sense mirar sabia que una nova inscripció a la felicitació del blog havia arribat.
105 nens i nenes... 105!!! apuntats per la felicitació del blog. Estic molt contenta de la participació.

El videoclip dels Dofins ja està a punt, ha quedat molt i molt divertit.

Continuem assajant Nadales i no perdem la rutina de l’escola. Es segueix treballant amb intensitat, sense aturar-nos ni baixar el rendiment dels alumnes. Això és una de les coses de les que em sento molt orgullosa. Preparar activitats nadalenques, o les que siguin, no ens fa perdre mai el rumb de l’esforç i el treball quotidià i en això hi té un paper molt important el Claustre.
Jo faig giravoltes, els faig cantar i ballar, els esvero i els engresco. Puc permetrem aquest luxe, de tant en tant, perquè després deixo el timó de la classe a les mestres i al professor que tornen a agafar el rumb amb una rapidesa digne d’admiració.

Demà ja és dimecres i el més calent a l’aigüera... nervis a flor de pell.

Per cert, avui ens han vingut a recollir el menjar Avis Món. Onze caixes plenes a vessar que seran repartits entre avis del Districte, en faig el seguiment.
Gràcies a tots els que heu col•laborat.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Estem ansiosos per veure tot el que heu treballat, com sempre l'esforç sempre és recompensat, i aquest any no serà menys, els seus somriures i ulls il-luminats es juntaran amb el nostre entusiasme i il-lusió, i en aquells moments serà on el teu treball i el dels mestres serà recompensat.
Onze son moltes, m'alegro que l'escola participi en aquests projectes solidaris.
Francesca

Anònim ha dit...

M'imagino l'ambient que teniu a l'escola, acabant feines, preparant videos, assajant nadales...A casa ja fa dies que el tema de conversa gira al voltant de Nadal, i la veritat és que m'encanta!Sílvia Z.

Anònim ha dit...

ESTIC ESPERANT ANCIOSAMENT EL

FESTIVAL

Berenguer ha dit...

Tenim ja moltes ganes de veure el resultat de tanta feina!

Moltes felicitats d'avançada pel conjunt de projectes tant bonics.