24/2/12

Divendres, 24 de febrer de 2012
EDUCACIÓ VIAL
Cada any els nens i nenes de Primària fan Educació Vial a l’escola. Estudiem els senyals, el civisme i normes. Aprenem a circular, a llegir un plànol i a estimar la nostra ciutat tot respectant-la sent bons vianants.

Fem diverses activitats dirigides per la Guàrdia Urbana que ve a l’escola.
Una d’aquestes activitats és fer un dibuix sobre el carrer on viuen.

El dibuix de la Carla de 2n ha estat el GUANYADOR aquest any de TOTES les escoles participants del Districte de Les Corts.

Enhorabona Carla.

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Carla.

Noelia Massague

Candi ha dit...

Malgrat ja et vaig felicitar a l'escola...
ETS TOTA UNA ARTISTA! MOLTÍSSIMES FELICITATS, GUAPA!

Candi

Anònim ha dit...

Moltes felicitats, artista!! Martí i Rosa

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Carla!!

Nuria R E

Patrícia Borràs ha dit...

Moltes Felicitats Carla!!!

Família Coll Borràs

Anònim ha dit...

Molt bé Carla! M'ha encantat el teu dibuix, ben merescut!, moltes felicitats petita-gran artista.

Anònim ha dit...

ENHORABUENA CARLA.

Bailemos bajo la lluvia que
al final siempre acaba saliendo el sol.
Buena semana
M.Angeles

Anònim ha dit...

Molt bona feina Carla, enhorabona!!!

Anònim ha dit...

FELICITATS CARLA!!!!!!!
El Marc m'ho va explicar:
-Saps mama?. D'aquell dibuix q vem fer a guanyat la Carla,saps?,la germana de l'Adria. Pr a guanyat a TOTES LES ESCOLES,MAMA,A TOTES!!!!
Marta Sanromà.

Anònim ha dit...

ENHORABONA CARLA!!!!Quin dibuix més bonic!!!!Sílvia Z.

Anònim ha dit...

M'agradat molt que una nena de la nostra escola hagi guanyat, peró encara m'agradat més el seu dibuix.

Felicitats Carla!

Família Terrats

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Carla! M'agradat molt el teu dibuix pels colors.

ALBA O
SARA O

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Carla.
Francesca