29/8/07

Dimecres, 29 d'agost de 2007
RETORNEM
Recordo que quan era petita sempre volia que acabessin les vacances per retornar a l’escola i mirar els llibres nous i poder estrenar tots els estris.
Un cop adolescent volia tornar per retrobar les meves coses: la meva habitació, el mirall sencer, les meves sabates, la meva roba...
Actualment malgrat que no m’agrada anar tot el dia amb samarretes i xancletes, ni amb el cabell mullat, em molesta el sol i la platja cada cop m’agrada menys us he de dir que em resisteixo a tornar a la rutina.
El Setembre és un mes curiós. Tots fem grans propòsits. Els nens han crescut, estan morenos i absolutament descontrolats. No recorden res i en prou feines encerten a agafar el llapis de manera correcte. De fet ara és el millor moment per a fer el Quadern de vacances, d’aquesta manera agafen el ritme, comencen a recordar i es treuen una mica la mandra.
Poc a poc hauríeu de retornar-los a l’horari escolar, a les rutines i als hàbits. Intenteu no fer-ho a l’últim moment.
Com podeu veureu jo també, poc a poc, retorno a la “normalitat” i espero retrobar-vos en el bloc a tots ben aviat.

6 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

va ser un setembre en tornar de vacances quan em vaig adonat d'aixó de fer-se gran, em feia molta mandra tornar a l'escola, potser també perquè l'escola quan jo era petit no era con la d'ara. Encara me'n recordo de la "palmeta" del Sr. Vall picant contra el palmell de la meva ma, i a la punta dels dits si l'enretiraves.

Unknown ha dit...

Això dels bons propòsits del setembre es una cosa que no he entés mai. Es la consciència de no haver fet res durant l'estiu? segurament... Bona tornada

Anònim ha dit...

Jo no sé si apendre anglès per 1€, començar el meu curs de pintura a distància o construir la meva "Casita de muñecas andaluza".

JRoca_Font ha dit...

David,
pensa que pels mestres l'any comença el setembre i no al gener i ja se sap que la gent fa propòsits d'any nou.
Salut

Anònim ha dit...

Bona tornada a tots, la vida és dura, però... que duri.
Judit

Anònim ha dit...

L'estiu ja ha passat i l'inici de curs s'acosta. Uns dono ànims a tots doncs l'important es poder-ho explicar. Una frase bastant real: Aixeca't cada dia amb il·lusió i rebras alguna cosa a canvi. Bona tornada. Montse.