31/10/06


Dimarts, 31 d’octubre de 2006
El Quim ha portat a l’escola una carbassa enorme que la seva tieta s’ha entretingut, amb força gràcia, a buidar-la i fer-li una cara riallera.
Sóc partidària de celebrar la Castanyada abans que Halloween, el Tió abans que el Papa Noel però el Quim l’ha portada amb tanta il·lusió que li he correspost de la mateixa manera.
L’hem tingut aquests dies a la classe i cada vegada que hi entro la carbassa em mostra un somriure irònic que cada dia em posa més nerviosa; sembla que es rigui del que explico, de les cançons que canto amb els nens i de tota la situació en general.
Aquest matí la carbassa estava podrida i l’hem llençat amb força pena per part dels nens però amb alegria continguda per part meva.
Des de la paperera encara veig la cara irònica que em somriu i no deixa de mirar-me.
Feliç Castanyada a tothom.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Montserrat, sóc el pare d'un alumne de la teva escola, de la qual n'estic molt orgullós i content.
Cada dia em llegeixo el teu diari i per mi és una forma d'endirsar-me en la nostra escola i viure el que estan vivint els nostres fills. Endavant amb el diari Montserrat

Anònim ha dit...

Hola Montserrat: sóc la mare de la Laura i la Judith. Avui la Judith m'ha ensenyat el teu diari i estic sorpresa, és fantàstic. Fa gairebé 15 anys que us vaig confiar l'educació de les meves filles i veient tots aquests escrits que has fet encara em sento més orgullosa de dir a tothom que van a la teva escola.
Em llegiré cada dia el diari ia ixí podré gaudir una mica més de la vida de la meva filla. Felicitats i moltes gràcies.

Anònim ha dit...

ola señureta montserrat, mencanat el blog jajaja!!!es veritat k un nen va portar una caravassa al cole k fort

la mes alta de 6e

Anònim ha dit...

hola senyureta monserrat,mencanta el diari i intentere llegirlo cada dia(kuan acabi els deures,jaja)



la mar(una nena de sise)